Echipă de profesori, căutăm titulari…


Dragi mei nu aveti idee cât mă bucur că nu mai sunt elev. Nu vreau să par răutăcios însă dacă avem astfel de profesori, nu ştiu ce aş fi ajuns azi. Însă va las să va convingeţi singuri:

Ce părere aveţi ??? …sper ca timpurile să se mai schimbe şi la noi.

About © Costin Rbsv.

Visez ca şi când aş trăi pentru totdeauna, trăiesc ca şi când aş muri azi. Încerc să înteleg lumea, viaţa aşa cum sunt ele.

Posted on 07/09/2008, in viata and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. …mamaaaa sper ca in toata viata mea cat voi mai fi la catedra sa nu ma balbai… waw nu am sa mai zic niciodata ca sunt profa e ultima oara 😦 .

  2. Imi cer scuze LORELEI, nu vreau sa jignesc pe nimeni, sa nu uitam ca mai sunt si exceptii.

  3. stai linistit nimeni nu este „lezat”- realitatea este cruda- da…/ „noi” trebuie sa incercam sa facem ceva mai bun.

  4. Si cand ma gandesc ca poate in viitor voi ocupa o catedra…Cat am fost in liceu am avut propesori speciali de la care am avut ce invata.Sa fiu eleva si sa aud o profesoana ca nu stie sa-mi explice reactia nucleara din soare cred ca as da-o afara din clasa.Invatamantul romanesc decade si din ce in ce mai tare…Dar asta nu ma face sa ma descurajez,eu una merg inainte,stiu ca imi voi da toata silinta ca viitorii mei elevi sa aiba ce invata de la mine.Sa intri cu 5 ca profesori si sa ceri note de 10….e dezastru…:(

  5. Ei bine situatia invatamantului (si nu numai a lui) este grava. Din pacate vorbesc din proprie experienta. E grav ca nu avem profesori si ca si cei care se numesc „calificati” au de fapt multe lacune atat in domeniu stiintific, cat si cel metodic. Se mai stie si ca sistemul este corupt, ca multi isi castiga postul de titular mituind comisia de examen, ca isi iau gredele didactice cu minime eforturi intelectuale, apeland la aceeasi metoda si ca se prezinta la catedra nepregatiti. Dar s-ar putea sa ma intrebati daca mai exista profesori adevarati. Ei bine, da mai exista profesori-mentori, profesori bine pregatiti si care se pricep bine la comunicarea cu copiii. Sunt foarte putini, dar mai exista. Rugati-va sa se inmulteasca. Daca vreti sa-i cunoasteti, intrati pe http://www.giftededucation.ro

Lasă un răspuns

