„Vrei să fi soţia mea” ???


Tot aud prin jurul meu cum să te porţi cu prietena, cum să-ţi faci o prietenă, care sunt criteriile după care ne alegem partenerul, ce părere avem de una de alta înainte de căsătorie, ce vom face şi cum va fi pănă vom face pasul să ne legam în faţa lui Dumnezeu.

Ce nu am auzit, este că nimeni nu vorbeşte despre căsătorie.

Să nu mai dorească tinerii din ziua de azi să se căsătorească ?!?  Nu cred.

Vreau să vă expun mai jos o cere în căsătorie, care mie mi-a  placut foarte mult.

Acum, când încerc să împărtăşesc cu voi cele mai frumoase şi mai intense clipe din viaţa mea, simt cum mă copleşesc emoţiile acelor momente de fericire extremă.
Povestea noastră de iubire nu este cu mult deosebiă decât a celorlalţi tineri de vârsta noastră: doi oameni la început de drum, care privesc cu încredere dar şi puţină teamă spre un viitor destul de nesigur. Vorbiserăm decât tangenţial de căsătorie…el cu o întrebare nerostită pe buze:

„Şi unde avem să locuim?”. Se ştie că bărbaţii fac „pasul” atunci când sunt convinşi că-i pot asigura femeii iubite tot confortul necesar.
Aşadar, ca printr-un pact consimţit de amandoi, rămăsese că ne vom trăi frumoasa poveste si fără actul aditional, fiecare locuind cu părinţii şi…cu speranţa că, cine ştie, vor veni şi timpuri mai bune. Nici prin cap nu-mi trecea că el plănuieşte o cerere în căsătorie. Vreau să spun că atunci când s-a întamplat am rămas literalmente fără cuvinte, cum se mai spune: „mască”. Aproximativ acum o lună mă aflam într-o zi de marţi obişnuită la birou. Băusem cafeaua cu colegii şi fiecare se îndreptase spre biroul său cu gândul la ce avea de făcut în ziua respectivă. Nimic care să prevestească că acea zi va fi una specială.
Surpriză…cererea a venit printr-un fax:

„Eşti liberă pentru tot restul vieţii?”. Am crezut că-i o glumă proastă…hmmm…not funny! Apoi a aparut el în cadrul uşii cu un un buchet superb de trandafiri si o sticlă de şampanie. S-a aşezat în genunchi şi m-a întrebat:

„Ce zici, semnăm un contract de exclusivitate?” Colegii au realizat ce se întamplă, au venit în jurul nostru şi au început să aplaude, iar eu am plâns de fericire. A fost un moment magic, m-am simţit mai împlinită ca niciodată şi am realizat că acest om mă vrea langa el şi a lui chiar dacă nu avem un loc al nostru.
Nunta o vom face vara viitoare. De-abia aştept…

Eşti căsătorit ???

Tu cum ai cere-o  de nevastă  ???

About © Costin Rbsv.

Visez ca şi când aş trăi pentru totdeauna, trăiesc ca şi când aş muri azi. Încerc să înteleg lumea, viaţa aşa cum sunt ele.

Posted on 16/09/2008, in viata and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 23 comentarii.

  1. Eu nu pot sa raspund la ultima intrebare:-)) Idei din ce in ce mai traznite.Auzi,sa te ceara prin fax:-)) Mai nou,iti trimite un e-mail:,,Esti libera pentru tot restul vietii?”grosolan mesajul…dar tare finalul!

  2. Grosolan ?!?.. Da-mi voie sa te contrazic. Eu zic ca este super tare metoda 😉 Ceva cu putina sare si putin piper nu strica niciodata. Finalul da gustul. ;))

  3. Mai daca pe mine indrazneste cineva sa ma ceara prin fax,il expediez pe usa de siguranta in caz de incendiu:))

  4. Vad ca pentru tine conteaza mult CUM te cere si nu dai importanta la faptul ca TE cere. Putine fete care gandesc asa. Daca va iubiti mult si simti ca sunteti potriviti si te cere prin fax nu accepti ??? Iar daca ne uitam si citim mai bine observam ca faxul era introducerea la ce urma sa-i zica. Omul juca dupa jocul stiut de ea deja ;). Nu crezi Claudia ?

  5. Mai Costin,eu mai si glumesc:))

  6. eu nu stiu daca este mai importanta metoda decat intrebarea.eu acesta intrebare o consider ca cea mai frumoasa intrebare…ca aceasta intrebaer ti-o adreseaza stand in genunchi in fata ta sau iti spune atunci knd privesti un apus de soare impreuna,importanta e semnificatia gestului si importanta lui.raspunsul depinde de tine si aceasta intrebare si acest raspuns va marca viitorul si viata ta in continuare.eu consider ca cererea face to face,nu conteaza cand,si in ce mod ti-o adreseaza,insa mult mai intens traiesti acele momente knd esti face to face,sa vezi cum reactioneaza si el sa te vada pe tine…e mult mai frumos…asa cred…parerea mea…;)

  7. Da Aby, ai o parere buna. Sa inteleg ca tu nu esti sau faci parte din caregoria fetelor care pun pret pe CUM te cere.

  8. nu neaparat.eu pun pret mult mai mult pe ceea ce cere si semnificatia ei.:)

  9. Numai fete au comentat categoria asta ;))

  10. Ai dreptate E.C. Voica. Se pare ca numai fete au comentat. Vad ca nici tu nu ai avut curaj sa spargi gheata 😉

  11. Îmi place cum gandeste Claudia…se vede ca e mai romantică… vrea totul prin viu grai!!! Sper să nu-ţi facă faza cu fax-ul… că ce-o să se intâmple după aia o să-i rănească inima baiatului…

  12. De fapt… aşa sunt fetele, zic multe, dar când „Te iubesc..!”, uită şi de fax, şi de toate…(zic eu, poate n-o fi aşa):-)

  13. Asa e Iosif. Fetele zic una alta, doar nu vrei acum sa ne dea dreptate mereu. Insa in sinea lor isi doresc multe dar sa nu iesim tin tipar

  14. E bine sa mertionam intrebarea:
    Daca te casatoresti vei fi fericit?
    Raspunsul meu: nu e neaparat sa fi fericit!Depinde cu cine te casatoresti!Se poate ca in etapa de prietenie sa fie cel mai bun om,sau cea mai buna femeie,si apoi…sa fie lup in blana de oaie:) Eu nu zic sa nu ne casatorim,si sa mergem la schit,ci sa cascam bine ochii inainte de a face acest pas;)

  15. Iosif,depinde si cum imi zice ..te iubesc….ca daca imi zice te iubesc pentru ca…sau te iubesc numai daca….indicatorul va fi indreptat tot spre iesirea de siguranta:))

  16. Cata dreptate ai Iosif…chiar ca vreau prin viu grai…iar in ceea ce priveste romantismul…he he…nu stiu daca sunt foarte romantica…:))depinde si cu cine fac pe romantica:)) Cat despre faza cu faxul…ar fi bine sa nu se gandeasca la vreo metoda tehnica de cerere…ca nu stiu ce fel de raspuns va primi…trebuie sa mai meditez la problema asta:))

  17. e riscantă treaba asta cu prietenia… 🙂

  18. De ce toata lumea vorbeste de casatorie ca un act romantic? Ca dupa aia stii cum se zice…o luna de miere si o viata de fiere. Cand te casatoresti, criteriile nu cred ca ar trebui sa fie numai metoda de cerere si dragostea.

    Si totusi cred ca tinerii in ziua de azi nu neaparat ca nu isi mai doresc sa se casatoreasca, dar isi doresc mai putin. In SUA 50% din femeile de 30 de ani sunt necasatorite.

    Intrebare e urmatoarea. Pentru o idee romantica sa platesc toata viata?

  19. Costin, eu am zis sa nu comentez tocmai pentru a lasa fetelor prima sansa 😉

  20. shedoctor…ce bine ar fi daca la varsta de 28 am avea intelepciunea de la 45… ceea ce poate parea libertate, distracite acum cand suntem tineri nu o sa para altceva decat o viata irosita, pierduta , traita fara nici un folos… ai privit in jur si ai vazut ca 50% sunt nemaritatre? si ce ti-ai zis?uite un exemplu bun? ti-ai propus sa il urmezi? chiar te rog sa aloci mai mult timp din viata ta cugetarii, meditarii, vegherii ochii ti se vor deschide si vei intelege lucruri mari…din viitor si din trecut.
    Domnul sa ne deschida ochii si sa ne despietreasca inimile la toti. Amin.

  21. Interesanta intrebarea ta shedoctor, cred insa ca ai avut ceva esecuri in dragoste de spui asta.
    Cand merge pe drumul anevoios al vietii si te trezesti cu probleme pe care nu le poti rezolva singur, simti nevoia de un partener. Mergand mai departe pe acelas drum intalnesti pe cineva, pe el(a) si realizezi ca e mai bine in doi. Pe parcurs se formeaza o coeziune si iti place, observi ca iti doresti sa fie mereu cu tine si ca va complectati perfect. Ceva nu te lasa, te trage inapoi, sa fie oare teama esecului?…teama dezamagirii?…
    Cred mai degraba ca e o imaturitate care ne bantuie. De, rsponsabilitatile cresc. Intimitaea se imparte si cu ea cresc si nevoile.
    Am si eu o intrebare pentru tine:
    De ce a mai lasat atunci Dumnezeu femeia si barbatul?!

  22. Nu văd unde s-a vorbit mai sus că actul căsătoriei este ceva romantic… Şi chia dacă ar fi… de ce nu? Cel mai rău e când te căsătoreşti cu cine nu trebuie.

  23. I can only say that too many of my colegues don’t wanna get married. Prefera concubinajul. Noua gandire e ceva gen „la fel locuiesc cu el si maritata si nemaritata, la fel ma trezesc langa el dimineata si fara un act si daca e sa ne despartim, la fel ne despartim chiar si casatoriti”. Este un fel de gandire. Care a luat amploare! Si ideea de a te casatori din dragoste incepe sa fie cam de moda veche. Cum, de asemena, te poti iubi cu cineva, dar nu te poti intelege.
    Ah, si va rog! Supozitiile cu privire la viata mea personala sunt prostesti si inutile.

Lasă un răspuns

