Gândul şi inima.


GÂNDUL: Ai aflat ce înseamnă a iubi?

INIMA: Da…a durut ceva, a luat ceva timp…dar am aflat…Iubeşti atunci când îţi afli rostul pe pământ şi toate în jurul tău au un rost, au frumuseţe, au strălucire…

GÂNDUL:Nu pari veselă când spui că ai aflat…De ce?

INIMA: Pentru că drumul nu a fost usor…şi pământul pe care am călcat a fost uneori arid, îngheţat, răscolit de nou mormânt….dar câteodată am fost înconjurată de soare şi de culori minunate….

GÂNDUL: Dar ce rost are iubirea ? Doar ca să ne descopere nouă un rost?

INIMA: Nu… Iubirea are rosturile ei, cum ar fi să ne dea glasul să cântăm, nebunia de a dansa de unul singur, curajul spre a-l atinge pe celălalt, să ne descopere visul, speranţa, teama, dorinţa, să ne dezvolte creativitatea de a ne rosti sentimentele amintite, să ne cucerească timpul spre a-i nu mai simţi prezenţa ci doar lipsa…. Iubirea are rosturile ei, multe dintre ele negrăitoare.

GÂNDUL: Dar oamenii de ce au nevoie de iubire ?

INIMA: Eu am avut nevoie de iubire pentru că altfel nu îmi găseam lumina să înfloresc, căldura sa cresc si puterea sa ma înalţ. Oamenii… nu ştiu, fiecare iubeşte dintr-un motiv personal

GÂNDUL: Ce pierzi când iubeşti ? Regreţi ceea ce pierzi?

INIMA: Liniştea. Iar pentru că liniştea înseamnă moarte, nu regret. Îmi place agitaţia, frământarea clipelor când nu ştiu dacă sunt iubită, când îmi e dor, când caut să dăruiesc celui drag tot ce e mai bun… Toată nebunia de a realiza din fulgi ceva solid !

GÂNDUL: Adică romantism înseamnă tandreţe şi pasiune?

INIMA: Da, înseamnă să te implici cu ardoare, cu patos în tot ceea ce faci. O atingere să fie ca ruga, un sărut ca o împlinire…Iar a face dragoste sa fie ca o minune. A fi romantic nu înseamnă să cumperi ceva ci să dăruieşti ceva. Orice lucru dăruit cu emoţie devine un cadou nepreţuit.

GÂNDUL: Mă faci să cred că iubirea merită să existe…

INIMA: Şi cum să crezi altfel când eu mă-nvalui cu dor?!

About © Costin Rbsv.

Visez ca şi când aş trăi pentru totdeauna, trăiesc ca şi când aş muri azi. Încerc să înteleg lumea, viaţa aşa cum sunt ele.

Posted on 27/09/2008, in viata and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Foarte frumos articol…merita traita iubirea?

  2. Eu zic ca da, acum depinde.

  3. si eu zic la fel…e minunat sa iubesti si sa fi iubit..

  4. E cel mai frumos sentiment iubirea..mai copii 😛

  5. Cel mai frumos sentiment cand si persoana de langa tine ii cunoaste valoarea.

Lasă un răspuns

