Blaxy Girls, românce.


BLAXY GIRLS, cred că şi voi ascultaţi această formaţie. Citesc astăzi pe un blog că formaţia este din România, am rămas puţin surprins după ce am ascultat piesa lor cea în limba engleză,  If you feel my love  . Dupa o mică cercetare pe you tube am găsit si varianta în limba româna, Oare trebuie sa pierzi .

Se pare că piese este compusă de Costi Ioniţă, si videoclipul este făcut în România.

Super, eu zic că sună bine pentru nişte puştoaice de 15-17 ani.

Am pus mai jos videoclipurile, cel în engleză cât şi în română.

 

Oare trebuie sa pierzi .

 

 

 If you feel my love 

 

About © Costin Rbsv.

Visez ca şi când aş trăi pentru totdeauna, trăiesc ca şi când aş muri azi. Încerc să înteleg lumea, viaţa aşa cum sunt ele.

Posted on 04/10/2008, in Fără categorie and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. 😕 Cred in Dumnezeu.
    Cred ca am dat un raspuns destul de convingator. Nu ?

Lasă un răspuns

