Tu îţi duci crucea cu mândrie ???


 

Un moment de cugetare ….pentru cine înţelege.

 

    

 

 

.

 

Doamne, este prea grea…Te rog, fă-o mai uşoară…

Doamne, te rog, mai tai-o un pic… Voi putea s-o car mai bine…

 

Mulţumesc atât de mult, Doamne…

Să o folosim ca un pod şi să trecem dincolo…

De mult prea multe ori ne plângem de crucea ce trebuie s-o purtăm…

dar ceea ce nu realizam noi este că ea ne pregăteşte pentru prăpastiile vieţii…

 pe care Dumnezeu le vede cu mult înainte ca noi să ajungem la ele !

Oricare ne-ar fi încercarea, oricarea ne-ar fi durerea…

 să nu uităm că întotdeauna apare soarele după ploaie !!!

Noi ne luptăm, uneori cădem şi eşuăm…

dar Domnul este întotdeauna gata să răspundă la chemarea noastră !

El cunoaşte fiecare durere, vede fiecare lacrimă,
şi cu un cuvânt de-al Său poate indeparta orice frică !

Suspinele pot să ne umple nopţile…

dar dispar deodată, când vine dimineaţa !  

Salvatorul nostru ne aşteaptă întotdeauna ca să ne dea Pacea, Harul şi Dragostea Lui

FIE CĂ NECAZURILE SĂ FIE MAI PUŢINE, BINECUVÂNTĂRILE MAI MULTE ŞI NIMIC ALTCEVA DECÂT BUCURIE SĂ VĂ TREACĂ PRAGUL !!!

 

About © Costin Rbsv.

Visez ca şi când aş trăi pentru totdeauna, trăiesc ca şi când aş muri azi. Încerc să înteleg lumea, viaţa aşa cum sunt ele.

Posted on 08/10/2008, in viata and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 16 comentarii.

  1. si pentru cine nu intelege?

  2. @cllod

    Cred ca toti inteleg, titlul a fost pus sa provoace cititorul.

  3. Clodd s-ar putea să nu intelegi acum dar cand vei fi langa prapastie o sa iti para rau ca nu ai luat aminte la acest articol care este un semnal de alarma pentru toti aceia care considera greutatile vietii ca pe niste lucruri inutile.

    Nu uita ca Dumnezeu stie întotdeauna de ce ingaduie aceste greutati

  4. steluta2009

    i don’t understand ………..why ……relative to ,,,,,,,,,,,,,,crucea.

  5. 🙂 cum mai nu intelegeti ? trebuie sa ne purtam crucea zilnic (sa ne multumim cu ce avem sa nu ne mai vaitam mereu…) pentru ca in felul asta o sa fim pregatiti pentru provocari si mai mari, pt provocari mai mari si rasplata e mai mare 😀

  6. ……..bine ca i-ai raspuns tu blueyes, vroiam s-o fac eu.

  7. steluta2009

    tu costin ce mi-ai fi raspuns .cred ca nu ginditi la fel asa ca poti sa-mi raspunzi si tu .cit despre mine eu ma multumesc cu se am si niciodata nu am cerut prea mult .asa ca cred ca crucea mea va fi usoara si am sa o pot cara

  8. Crezi tu steluta 2009 ?!….esti sigura de ce spui ?
    Eu zic sa te mai gandesti, crucea pe care o porti tu acum pare a fi una usoara, insa depinde cum preferi s-o cari. Dupa voia Domnului, sau dupa cum crezi tu ca poti sa ti-o faci mai usor de carat.
    Pare inerent totul, insa vei vedea asta pe parcursul vieti tale.

  9. steluta2009

    totusi vreau o explicatie ;de unde tia venit aceasta ideie cu crucea ?
    si uitindu-ma bine la desene mi-am dat seama ca daca scurtez crucea si incerc so fac mai mica ,cum mai trec prapastia ?
    si inca ceva in viata

    eu incerc mereu sa fiu cit mai corecta si sa indeplinesc unele conditi puse de dumnezeu ,doresc mereu sa deschid ochii si la altii despre ce ne asteapta dincolo de viata si cred ca dumnezeu o sa ma ajute sau trimite pe cineva sa ma ajute sa-mi car crucea .asta doar daca crucea mea va fii prea grea

  10. …iti spun un lucru steluta2009, nimeni nu este perfect.Incercari din astea am mai vazut si am simtit pe pielea mea, si nu prea au avut succes. Ispita e la tot pasul, asa ca…
    ai grija.

  11. nice blog , mersi ca ne ai la blogroll , te vom adauga si noi

  12. steluta2009

    mersi am sa am grija ………….tot timpul e bine sa mai ascultam si de altii

  13. foarte fain articolul… serios… chiar uit de multe ori ca port aceasta cruce cu un scop, si de asemenea uit ca Dumnezeu nu ne da niciodata mai mult decat putem duce… El nu e un sadic ce vrea sa se distreze cum ne chinuim noi sa ne caram crucea… El vrea sa ne pregateasca pentru ceva anume… trebuie sa tinem asta minte… si e bine ca unii ne reamintesc asta 🙂

  14. E interesantă ilustraţia, am auzit-o mai de multe ori. Care e faza…? Dumnezeu a dat la fiecare om anumite sarcini pe pământul ăsta (asta ar reprezintă crucea). Şi noi, de multe ori, ne plângem că e prea greu; ţi-e ruşine să spui la şcoală despre Dumnezeu, cu toate că toţi avem sarcina asta… Asta e sarcină neîmplinită… Astfel crucea se scurtează! Ăsta ar putea fi un exemplu, dar ele sunt multe… Deci ce reprezintă crucea aia scurtă…? Sarcini pe care ţi le-a dat Dumnezeu şi tu nu le-ai împlinit.
    Subliniez ceea ce a spus Dia: „Dumnezeu nu ne dă niciodată mai mult decât putem duce”.

  15. dupa mine crucea scurtata reprezinta incercari, provocari peste care nu vrem sa trecem…atunci cand ne spunem ca e prea greu si renuntam, cand ne plangem ca nu putem apoi decidem sa nu facem ceea ce ar trebui facut…in principiu exemplul tau JOSe este bun 🙂 crucea este astfel scurtata dar nu va faceti griji..prea mari…se va vedea daca crucea e prea mica sau normala…la judecata de apoi…pan atunci eu stiu ca Dumnezeu ne va da multe sanse sa indreptam ceea ce am facut rau, adica mereu sanse si sanse de a duce aceea cruce asa cum a fost ea proiectata ca sa ne asigure intrarea in cer, dar daca noi mereu si mereu o vrem mai scurta…atunci nu raman prea multe optiuni…

Lasă un răspuns

