NU MERG LA VOT…şi vă dedic asta….


ATENŢIE !!!

VIDEOCLIPUL DE MAI JOS CONŢINE LIMBAJ OBSCEN.

About © Costin Rbsv.

Visez ca şi când aş trăi pentru totdeauna, trăiesc ca şi când aş muri azi. Încerc să înteleg lumea, viaţa aşa cum sunt ele.

Posted on 19/11/2008, in la zi and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. NU votez nici eu.

  2. Multumesc Claudia, ma astept la mai multi sa fie de acceasi parere cu mine.

  3. nici nu ma mai gandesc la alegeri…..aud tot felul de indemnuri patriotice: votul tau conteaza! ..bleah…da …conteaza pe dracu…iertati-mi limbajul…dar mi-e scarba pur si simplu…

  4. @sangria

    Apropo de cat conteaza votul meu, eu cred asa :
    Chiar daca votez sau nu,bine tot nu ne va fi si trebuie sa-i suport.
    Asa mai bine nu votez, ii suport, ca de nu am ce face, si am si constiinta impacata ca nu am participat la punerea unor hoti la conducerea tarii.
    So………..

  5. Si daca nu mergi la votare crezi ca o sa se schimbe ceva, tot asa o sa fie ! Oricum e alegerea fiecaruia.

  6. Pai eu ce zic Moflea, fie ca merg, fie ca nu , tot la fel va fi.

  7. Nici eu nu merg la vot. Are vreun rost?

Lasă un răspuns

