Rugăciunea unei femei .


Doamne, acuma, înainte de a merge la culcare, mă rog cu multă credinţă, să-mi dăruieşti un bărbat care sa nu fie urât, să fie inteligent, drăgăstos, puternic, supus şi drăguţ.
Deasemeni să fie compozitor, poet şi cu mult umor, din acela pe care eu îl înteleg.
Să-i placă familia şi prietenii mei, şi nu fotbalul. 2mrfwk4
Să nu sforăie şi să urineze aşezat, fără să stropească prin baie.
Să nu mă facă să aştept atunci când spune că mă va chema.
Să ajungă la timp acasă, fără să miroase a săpun necunoscut.
Să ştiu mereu unde este, mai puţin când îmi cumpără flori şi cadouri, sau să-mi facă serenade.
Să-mi dea 3 ore să mă aranjez atunci când spune că vom ieşi, să leşine de emoţie când mă vede, să danseze mai bine decât Fred Astaire.
Să aibe un serviciu foarte bine remunerat.
Să fie generos şi când cheltuiesc banii să nu se supere.
Să ştie să gătească şi să-i placă să ajute la treburile casei.
Să-i placă să rămână ore întregi ascultându-mă.
Să gândească înainte de a vorbi şi să spună adevărul, numai adevarul şi nimic altceva decât adevarul.
Să-mi tragă scaunul când mă aşez la masă, să-mi deschidă portiera la maşină şi să ştie să-mi facă masaj pe spate.
Să mă vadă slabă mereu, mereu.
Să facem dragoste până când rămâne „moartă”.
Să înţeleagă durerile mele de cap şi să-mi aducă micul dejun la pat.
Aaa!!! Dă-mi Doamne un bărbat fidel, drăgăstos, care să mă iubească cu respect şi cu pasiune, pentru mine şi nu pentru mărimea sânilor mei.
Să nu aibă ochi pentru  altă femeie şi să-mi spună mereu ce frumoasă mă vede şi ce noroc a avut să mă întalnească.
Te rog Doamne, dă-mi bărbatul care mă va iubi până la moarte !
A M I N.

English version,

God, now, before going to bed, I pray with much faith, you give a man who is not bad to be intelligent, loving, strong and nice subject.

Also to be a composer, poet, and much humor, of that which I understand it.

To like my friends and family, not football.

Snoring and not to urinate sitting, without the stropească bathroom.

I do not expect to say when I will call.

Time to reach home without smelling of soap unknown.

Always know where it is less when I buy flowers and gifts, or make me Serenade.

To give me 3 hours to fix when I say that we get to faint from excitement when I see it, to dance better than Fred Astaire.

Have a very well paid.

Be generous when spending money and not mind.

To know how to cook and to like to help in house.

To like to stay for hours listening to me.

Think before you speak and to tell the truth, only truth and nothing but the truth.

Let me draw the chair when I sit down to dinner, let me open the door to the car and knows how to do massage my back.

I see poor always, always.

To make love until remains „dead”.

To understand the pain my head and make me breakfast in bed.

Ahhh! Give me a man faithful to God, loving, love to me with respect and passion for me and not for the size of my breasts.

Have no eyes for another woman and tell me how smart I always see what luck I had to meet.

Please God, give me the man who will love me to death!

A M I N.

About © Costin Rbsv.

Visez ca şi când aş trăi pentru totdeauna, trăiesc ca şi când aş muri azi. Încerc să înteleg lumea, viaţa aşa cum sunt ele.

Posted on 04/04/2009, in amuzant and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 11 comentarii.

  1. amin! :))

    chiar nu mai am nimic de adaugat :))

  2. Pai sa fim sinceri, nu cred ca ar mai fi ceva de adaugat.
    Sunt curios, oare o exsista acest barbat ?!! 😕

  3. :))))) serios stau si ma gandesc „daca chiar” asta vrem

  4. *** prea lene sa evit cacofonia

  5. da ma exista acel barbt
    Ala esti u

  6. crezi ca doar atat vrea o femeie :))) sau lista nu e exhaustiva ?? :))

  7. daca ar exista acest barbat ar fi cel mai plictisitor om

  8. wow…prima femeie pe care o aud ca nu vrea un astfel de barbat.
    @manu: m-ai facut curios, imi poti spune cum vezi sau cum ti-ai dori sa fie barbatul ideal pentru tine?

  9. nice…eu imi doresc sa nu imi doresc nimic

Lasă un răspuns

