Viața de liceu prin ochii unui boboc !


Asa cum toata lumea stie atunci cand schimbi ceva in viata ta incepi o noua etapa in care trebuie sa te acomodezi incetul trainingcu incetul. In viata celeor care urmeaza sa mearga la liceua asa zisii „boboci”  in licee, se schimba ceva, pentru ca trebuie sa se acomodeze cu noi profesori, cu noi colegi. Vom trece la un alt nivel, va fi din ce in ce mai greu decat in clasele primare, vom incerca pe cat de putin sa facem fata chiar daca acesta este un capitol nou pe care il vom urma.

Cred ca multi dintre cei care merg la liceu, sunt foarte stresati, deoarece se gandesc la ce va urma,  mai ales la cum vor evolua lucrurile in continuare.Va trebui sa se obisnuiasca cu noile reguli ale liceului respectiv cu noii profesori si cel mai greu va fi sa isi faca noi prieteni, deoarece nu se stie daca acestia vor pica in aceeasi clasa alaturi de colegi din scoala generala, de acea va trebui sa fim pregatiti pentru orice.Va trebui sa trecem peste orice obstacol, chiar daca n-i se va parea greu, nu trebuie niciodata sa ne dam batuti si sa fim tot mai puternici.

Ca viitor licean eu ma vad putin cam timid, deoarece din punctul meu de vedere va fi foarte greu, dar voi incerca sa ma obisnuiesc.

In liceu, anturajul este la el acasa, tentatiile vor fi din ce in ce mai mari. Diversi colegi vor incerca sa ne atraga spre multe lucruri mai putin bune, se vor impune prin aspectul lor sau ceilalti  de ani mai mari se vor da un pic mai cu tupeu. Asta nu trebuie sa ne impiedice ori sa ne intimideze, avem un scop precis pentru care am venit si numai cu ajutoru curajului putem sa le facem fata, atat lor, cat si tentatiilor si vietii ce va sa vina.

In vederea carierei nu toti am hotarat ce avem de gand sa facem intr-un viitor apropiat. Unii poate ca vor dori sa urmeze o facultate sau  vor dori sa termine doar 10 clase, insa cei care doresc asta  nu se gandesc la viitorul lor. Acestia nu realizeaza ca totul in viata este greu si cu atat mai mult terminarea studiilor cat si urmarea unei facultati, va face posibila deschiderea unor usi  spre un nou inceput de afirmare profesionala.

Cred ca fiecare dintre voi si-a ales un drum si un tel in viata, chiar daca varsta este un pic cam frageda,  insa sunt convins ca ne vom intalni peste cativa ani mai puternici, mai bine pregatiti si sa incercam sa schimbam ceva. Atat cat vom putea, datoria noastra este sa incercam.

Bafta tuturor !

Autor: Marin Andrei Ionut


About © Costin Rbsv.

Visez ca şi când aş trăi pentru totdeauna, trăiesc ca şi când aş muri azi. Încerc să înteleg lumea, viaţa aşa cum sunt ele.

Posted on 19/06/2009, in viata and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 28 comentarii.

  1. la ce liceu ai intrat? 😀

  2. mda!!!asa e!!!

  3. o sa fie bine,ai sa vezi.
    e frumoasa viata de liceu.:>

  4. Hello! Frumos text 🙂 …Apropo si eu tot in economic am intrat „boboaca” 🙂

  5. Interesant este faptul ca Romania e tara cu cei mai multi economisti, si in acelasi timp ultima din Europa :).

  6. Ești clasa a 9.a? 🙂
    și eu voi fi de la toamnă
    și sunt foarte stresată :-s

  7. @radiaa – nu eu sunt a-9-a. Ci autorulacestui articol, care se numeste Marin Andrei Ionut

  8. NU imi vine sa cred:O esti din Pitesti?:O

  9. @Iulia – eu sunt din pitesti. Dar si autorul acestui articol este din acelasi oras.
    De ce nu-ti vine sa crezi ca suntem din pitesti?
    Zic suntem, pentru ca nu stiu caruia dintre noi pui intrebarea.

  10. Intrebam pentru ca si eu sunt din pitestu:D…as putea sa stiu din ce cartier sunteti?:D…m-ar interesa cu ce medie a intrat la economic pentru ca trec si eu a9a in toamna..

  11. Andrei ™

    Buna Iulia eu sunt autorul acestui articol.Suntem din tudor,tu de unde esti?

  12. Care este diferenta dintre COLEGIU NATIONAL si LICEU TEORETIC?

  13. @Roxy – Si care e faza pana la urma? Ca nu inteleg. Daca tu consideri turismul si alimentatia peste economic…..sa fim seriosi.

  14. Eu sunt din trivale..si nu vreau sa intru la Economic,doar eram curioasa cu ce medie s`a intrat..oricum nu am medie de economic

  15. @Iulia – Andrei a intrat cu 8,75.

  16. Asta ma asteapta si pe mine! :-s

  17. Spre fericirea mea am reusit sa intru in economic:X

  18. cum se invata in economic pe a9a?:-ss

  19. stati linistiti cel mai bn e in eco bautura fete frumoas tigari viata buna:)) nu-i asa andrei?:))

  20. Corect cristian ;))! Fete frumaose, viatza… acum realizez ca a fost o alegere buna!!!
    Cristian de la mine din clasa?

    • @iulia sa stie ce e foarte bine in eco in general.. nu neapart pe a 9-a cred ca ti-ai dat seama daca ai intrat acolo.

  21. ceva frumos

  22. viata frate in economic :))

  23. Si mai tare viata in CARAGIALE =p~ !!!

  24. abia astept sa intru la liceu…..nu e chiar asa de greu, iti faci noi prieteni, profesori….etc.Viata de liceu e cea mai frumoasa…cu bune si cu rele…BAFTA!!

Lasă un răspuns

