Eşti tu un alt om ?


Inainte de a te apuca sa citesti , te rog sa vizionezi acest filmulet.

Ia spune-mi cum te simti dupa tot ce ai vazut?

Nu prea bine, te inteleg pentru ca si eu m-am simtit la fel si mi-am zis ca si tine ca sunt un mare pacatos.

A meritat oare moartea Lui pentru cei de atunci, pentru cei care sunt acum?

Suntem acei oameni care au inteles cu adevarat de ce a murit pentru noi?

Vorbim mereu de saptamana mare sau vinerea patimilor insa cati ascultam de El ?

Foarte putini, e ochestiune de zile de moment atat cat dureaza Pastele si pe la Craciun un pic ne misca ceva si ne face sa fim putin altfel. Dar de ce nu putem fi altfel in fiecare zi?  Viata e grea, stiu dar noi n-o facem grea. Faradelegile se platesc si fiecare va raspunde pentru el si faptele lui intr-o zi.

Esti pregatit de acea zi?

Faptele tale sunt demne de sangele varsat si umilinta traita pentru ca tu sa traiesti?

Foarte multe ar mai fi de spus insa niciodata nu e prea tarziu sa fi mai bun sa crezi mai mult si sa incerti sa-ti indrepti viata, faptele si ce crezi ca mai e de pus la punct.

Nu uita,

” CREDINTA IN DUMNEZEU VEDE INVIZIBILUL, CREDE INCREDIBILUL SI PRIMESTE CA RASPLATA IMPOSIBILUL.”

About © Costin Rbsv.

Visez ca şi când aş trăi pentru totdeauna, trăiesc ca şi când aş muri azi. Încerc să înteleg lumea, viaţa aşa cum sunt ele.

Posted on 02/04/2010, in la zi and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Ai foarte multa dreptate 🙂 Nu doar acum trebuie sa fim mai iertatori si sa facem mai multe fapte bune, ci in orice moment al anului. Si eu ascultam mai devreme la stiri, ca foarte multi romani tin post negru astazi, pentru mantuirea sufletului. Oare, pentru acest lucru este de-ajuns doar o zi pe an?

    Multumesc pentru urare. Si eu iti doresc un Paste Fericit alaturi de cei dragi. 🙂

  2. Tocmai asta am spus si eu ca nu e suficient ca doar de Paste si de Craciun sa fim altfel cu cei din jurul nostru cat si cu noi insine prin tot ce facem.

  3. Dumnezeu sa ne deschida ochii mintii sa il vedem pe Hristos viu in vecii vecilor, dar asta zilnic! Amin.

Lasă un răspuns

