Party time ;)


Nu mai departe de azi dimineata, m-am trezit cu febra mare, nas infundat, si cu o durere mare de cap. Stati linistiti ca nu am fost sa fac baie in piscina cu Angelina Jolie la casa ei de vacanta, cu toate ca  nu as fi refuzat, dar ce faceam cu Brad Pitt 😕 Ci m-a prins o maaaare raceala :((. Detest asta, de fiecare data asa mi se intampla doar in sezonul calduros. Nu racesc iarna sau toamna cand asa ar fi normal, din cauza vremii, racesc primavara si vara.  :-?? voua vi se intampla la fel?

Asa ca azi toata ziua m-am indopat cu pastile, ceaiuri peste ceaiuri, cu teancul servetele in caz de „precipitatii”, ce sa mai o fericire pe capul meu. Am nasul ca girofarul de la pompieri si ma misc cu o asa eleganta incat daca asa face cioca cu un ou rosu de la paste, m-as sparge sigur 8-} . Acum va las, ma duc sa-mi mai comand un wshisky cu muuuuulta lamaie un trabuc de nurofen forte si in pat la un film pe marele ecran tavanul… :-b

Nu va doresc sa aveti parte de o asemenea relaxare extraordinara 😮

Eh ! …asa mai zic si eu viata, nu? (:|

About © Costin Rbsv.

Visez ca şi când aş trăi pentru totdeauna, trăiesc ca şi când aş muri azi. Încerc să înteleg lumea, viaţa aşa cum sunt ele.

Posted on 08/04/2010, in amuzant and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 21 comentarii.

  1. sper sa iti placa filmul 🙂

    insanatosire grabnica. si eu racesc de obicei vara, asta pentru ca suntem mai sensibili si nu consumam multe vitamine iarna.
    sa papi lamaie, grapefruits si kiwi!

  2. Multumesc Grapefruits. Am baut la ceaiuri cu lamaie, de sunt mai acru decat o soacra. :))

  3. hai, nu fi ca vulpea care nu ajunge la struguri. stii foarte bine ca o sa treaca, o gazduiesti cum trebuie si o sa vezi ca o sa plece. de asta trebuie sa schimbi fructele, ca sa nu te acresti de la lamaie si grapefruit. combina-le cu kiwi si pomelo! o ciocolata calda face minuni si e mai buna decat orice coldrex!

  4. Si cine zicea ca lumea e nepasatoare?
    Cu ciocolata calda nu am incercat, dar nu e timpul pierdut. Multumesc ca esti „alaturi” de mine >:D<
    Cat despre fructe, sa vad pe cine pacalesc maine sa mearga sa-mi cumpere.
    Auzi, dar nu-mi poti trimite cateva pe e-mail ?
    Nu stiu, zic si eu :-p

  5. eu, cand sunt racita, ma smiorcai si ma plang de Doamne-Doamne si imi place sa fiu alintata si cocoloshita.
    testeaza-ti prietenii si vezi cati din cei care ar fi iesit la bere pot sa iti aduca fructe!
    nu pot trimite pe mail, ma limitez la blog!

  6. Nici nu ai idee cum scartai! Nu-ti doresc atata scartaiala si tie.. :))
    Vitamine, fervex ,coldrex si multa grija! 🙂
    Insanatorire grabnica ( si tie! )

  7. WOW…lumeeeeeee ce de ganduri, ce de prieteni. Va multumesc.
    Scartait ? aoleu aia se aude atunci cand ma dau jos din pat sau cand incerc sa ma misc 😮 ?

  8. Insanatosire grabnica 🙂

  9. @NightOn – multumesc mult. Dupa atatea urari, deja ma simt mai bine.
    Thanks to all.

  10. Si eu am patit la fel 🙂 Nu am racit toata iarna, dar de 2 zile sunt cu nasul in pioneze si tot stranut. Eu am incercat sa pacalesc raceala cu Fervex si Vitamina C. Insanatosire grabnica 🙂

  11. Hey .. ai facut tu ceva de te-ai imbolnavit ;)) chiar asa Costinel ? 😀 insanatosire grabnica .. maine poimaine ..te vad iar voinicel 😛

  12. @th3sha` – am facut cei drept. M-a prins ploaia cam dezbracat in timp ce veneam de la cumparaturi. Multumesc de urare si sa sti ca inca mai astept acea poza. Ai mai pus ceva la cea veche? Poate ochiul celalat, ceva nou, nu stiu :))

  13. Stii ce se spune despre oamenii care racesc vara? Ca sunt sanatosi.:)

  14. @Delia – nu stiam. Dar ii multumesc lui Dumnezeu, ca pana acum nu am facut o injectie in viata mea si nu am avut nici un fel de problema medicala. Sper sa nu am nici deacum incolo.

  15. SI eu sunt bolnav. Iau antibiotic. Nu imi curge nasul, nu fac febra, dar tușesc și noaptea abia adorm. Cum mă ia puțin somnul cu mă ia o repriza de tuse… si tot așa. Ce să-i faci, asta-i viața.

  16. @th3sa` – cam asa e :-p
    @alex – insanatosire grabnica.

    • Si uite ca din cauza asta .. te-ai imbolnavit ;)) in legatura cu poza .. daca nu stii 😛 mai am una pe twitter 😀 hehe ..multumit bre ? ;;) ( Ps: poza e veche, de acu 2 ani 😀 )

  17. @th3sha`- partial multumit. In cea de pe twitter se vede ceva ceva dar…..
    Am impresia ca ti-e frica sa-mi arati o poza cu tine 😉

  18. Deja am dat-o in off topic 😆 nu imi e frica …. lol .. dar nu vreau sa „ma arat „prea mult 😀 ce-i mult strica 😛

  1. Pingback: Parte de carte sau leapşa… pe cultură! « joy

Lasă un răspuns

