Crăiasa din poveşti


Neguri albe, strălucite

Naşte luna argintie,

Ea le scoate peste ape,

Le întinde pe câmpie;

S-adun flori în şezătoare

De painjen tort să rumpă,

Şi anină-n haina nopţii

Boabe mari de piatră scumpă.

Lângă lac, pe care norii

Au urzit o umbră fină,

Ruptă de mişcări de valuri

Ca de bulgări de lumină,

Dându-şi trestia-ntr-o parte,

Stă copila lin plecată,

Trandafiri aruncă roşii

Peste unda fermecată.

Ca să vad-un chip, se uită

Cum aleargă apa-n cercuri,

Căci vrăjit de mult e lacul

De-un cuvânt al sfintei Miercuri;

Ca să iasă chipu-n faţă,

Trandafiri aruncă tineri,

Căci vrăjiţi sunt trandafirii

De-un cuvânt al sfintei Vineri.

Ea se uită… Păru-i galben,

Faţa ei lucesc în lună,

Iar în ochii ei albaştri

Toate basmele s-adună.

About © Costin Rbsv.

Visez ca şi când aş trăi pentru totdeauna, trăiesc ca şi când aş muri azi. Încerc să înteleg lumea, viaţa aşa cum sunt ele.

Posted on 10/04/2010, in poezii and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. Frumos, foooarte frumos. 😀

  2. multumesc pentru recomandare 🙂 foarte frumos gestul 🙂

  3. Off-topic:
    1. Sunt pt prima oara aici (venit prin link de pe „Diverse diversificate”), bine v-am gasit pe toti, spor si succes!
    2. Mi-a placut ce am gasit, si as mai reveni, dar – desi sunt (putin cam prea) in varsta (ma apropii de varsta pensionarii) – sunt nepriceput atat in operare PC cat si in domeniul virtual, astfel incat „la indemana” imi e doar abonarea prin mail newsletter, pe care aici nu o gasesc (AM instalat Google reader, dar „mi-e peste mana” sa-l folosesc, asadar nu ma abonez prin RSS).
    Daca vei decide dumneata sa oferi SI abonare prin mail, poate vei avea bunavointa sa anunti acest lucru printr-un comentariu la ACEST articol, pt ca anuntul „sa ma gaseasca” si eu sa pot reveni pt a ma abona.
    Multumesc anticipat pt intelegere si bunavointa.
    Indiferent de modul de solutionare a rugamintii mele, spor si succes si in continuare.

  4. Foarte frumos, deosebit :):):)

  5. @Victor sau Domnule Victor,

    In primul rand va salut si bun venit pe Rebusul Vietii. Va multumesc pentru dorinta de a va abona. Am sa va explic cum puteti face asta.
    In bara din dreapta, veti gasi o imagine unde scrie „Click, aboneaza-te Rebusul Vietii” Dati click pe imaginea respectiva, dupa care va aparea o alta casuta unde o sa scrie asa : „Your email address:”, in acea casuta va introduceti adresa de e-mail. Mai jos va apar niste litere care trebuiesc si ele introduse in casuta din stanga jos. Dupa ce ati facut tot ce v-am zis, asigurati-va ca datele introduse sunt corecte si la final apasati „Complete Subscription Request”
    Acum odata terminata aceasta operatiune, o sa primiti un e-mail prin care va cere sa confirmati abonarea. O sa primiti un link cu albastru pe care trebuie sa dati click si abonarea este complecta. Sper ca am fost destul de clar, iar daca aveti vreo nelamurire, nu ezitati sa mi-o spuneti.
    A !
    Dupa ce ati accesat si linkul de confirmare, o sa primiti o instintare prin e-mail defiecare data cand eu voi posta ceva nou. Anunturile vor fi in legatura cu ce postez la pagina HOME nu si la celelalte pagini. Daca vreti sa vedeti noutatile si de acolo, trebuie sa intrati la fiecare in parte.
    Va multumesc si astept intrebari in caz de nelamuriri.

    • 1. Multumesc atat pt „primirea” calduroasa, cat si pt explicatiile detailate.
      Nu sunt CHIAR atat de incepator in domeniul virtual, m-am mai abonat si la alte bloguri si stiu cum se face, stiu si despre codul de siguranta anti-spam, stiu si CE si CUM urmeaza sa se intample ulterior, dar ma asteptasem ca „formularul” de abonare sa arate altfel (prezentat pe blog), astfel incat nu vazusem SI plicul de la abonari, ci numai semnul RSS.
      2. M-am abonat, urmeaza sa vedem cum va decurge colaborarea noastra. (Eu sunt „vocal”, ba chiar logoreic, dar timpul imi este cam sever limitat).
      3. In domeniul virtual suntem colegi (ba inca dumneata imi esti superior – macar prin cantitatea cunostintelor, daca altfel nu), astfel incat „domnirea” si pluralul de reverenta nu sunt oportune. Exprimarea unor idei civilizate formulate intr-un limbaj si pe un „ton” decent (si – pe cat posibil – respectand regulile gramaticale si ortografice) sunt suficiente.
      4. Obisnuiesc sa glumesc si sa tachinez, nu sa-mi bat joc. La randul meu, inteleg si accept glumele si tachinarile altora la adresa mea, dar la bataia de joc (din partea autorului si posesorului blogului) sunt alergic: „fac bubite” sub forma dezabonarii instantanee, dupa un (UNUL) prealabil avertisment. (Fata de eventuala bataie de joc a „tertilor” ma astept sa ia „masuri administrative” „stapanul locului”, desi nici eu „nu am limba legata” – sau (in cazul de fata) degetul.) Daca insa te vei comporta natural, ca intre colegi pe care ii respecti, totul va fi in regula.
      5. Am cont Google si respectiv profil Google „sub” victorch52 – pt satisfacerea eventualelor curiozitati. In caz de curiozitate „suplimentara” – intrebati (atat dumneata cat si vizitatorii dumitale). Fac parte din categoria celor care considera ca intrebatul nici nu doare, nici nu costa, si consider ca o intrebare nu e (aproape) niciodata indiscreta, doar raspunsul ar putea fi. (Si nu consider- ca as fi condamnat sa raspund la intrebarile care nu-mi convin, desi in general sunt destul de deschis, pe langa faptul ca sunt si sincer.)

  6. @addicted – 🙂
    @grapefruits – cu placere, sper ca nu te deranjeaza 😉
    @alexandra – ms

  7. Frumoasa poezie ! 🙂

Lasă un răspuns

