Eşti cocalar ?


De porti trening la pantofi,

Cand te duci la aprozar

Sa iei rosii si cartofi :

Ai ghicit: esti cocalar smiles, smileys, emoticons

Daca ai din club la mare,

Poze tu la “avatar”

Noaptea cu-ochelari de soare:

Ai ghicit: esti cocalar smiles, smileys, emoticons

Dac-ai “gigolo” pe bluze

Scris mare si de tipar,

Si te dai cu gloss pe buze:

Ai ghicit: esti cocalar smiles, smileys, emoticons

Daca ai pe mana stanga

Tatuat stangaci un zar

Si-una dintre unghii lunga:

Ai ghicit: esti cocalar kolobok

De vorbesti in gura mare

In metrou la celular

C-ai o vila de vanzare:

Ai ghicit: esti cocalar kolobok

Daca porti tricou lucios

La pantofi de lautar

D-aia albi cu varfu-ntors

Ai ghicit: esti cocalar smiles, smileys, emoticons

Daca-ti pui poze pe net,

Stand cu mana-n buzunar

Si c-un teanc de bani pe piept

Ai ghicit: esti cocalar kolobok

Daca-ti plac glumele mele

Si rostesti des “gaozar”,

Faci campanii cu manele

Esti Traian, nu cocalar ! smiles, smileys, emoticons

About © Costin Rbsv.

Visez ca şi când aş trăi pentru totdeauna, trăiesc ca şi când aş muri azi. Încerc să înteleg lumea, viaţa aşa cum sunt ele.

Posted on 10/04/2010, in amuzant and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. Hihihi 😆 funny .. esti funny 😀 .. si ce-ai cu Traian ?:))

  2. Nimic, chiar sunt fan..

  3. Funny :)) Buna asta cu Traian ;):P

  4. tare fain 😀
    PS: buna aia cu Traian :))

  5. Eu am multi bani si valuta,
    Si am mintea foarte scurta.
    Am dusmani si am femei,
    Si ma dau mereu cu spray.

    Aoleu nevasta mea,
    Doamne cat tin eu la ea,
    Mama la copiii mei
    Pe care ii dau cu spray.

    Cand imi dau seama ca put,
    Paru` din nas a cazut,
    Dau iar zece mii de lei
    Pe doua tuburi de spray.

    Si ma dau cu ele-ntruna,
    Pana imi amorteste mana.
    Cand “vine” dusmanii mei,
    Sa simta miros de spray!

    Eu am furat tot ce am,
    Si-a zis fratele Salam,
    Ca o sa arat ca un gay,
    Daca nu ma dau cu spray.

    Cand vreau sa agat o fata,
    Ridic guleru` de-odata,
    Si zic “Fa, in puii mei
    Nu vezi ca miros a spray?!”

    Dupa aia sui in trabant,
    Ma duc la restaurant
    Si mananc niste musdei
    Si apoi ma dau cu spray.

    Imi iubesc familia,
    Dar peturba linistea,
    Asta doar cu pumnii mei
    Si tuburi goale de spray.

    Ce-mi place mai mult in viata?
    Mai frumos ca pe mustata?
    Sa beau cu prietenii mei
    NUmai din tuburi de spray.

    I
    Cand fac bani de la botezuri
    Imi cumpar gel sa-mi fac frezuri,
    Si cand fac rost de bani grei
    Ma dac ca sa-mi cumpar spray.

    Toata ziua cu BMW-ul
    Dusmanii imi “zice” GREUL,
    Cand ii vad trec peste ei
    Si apoi ma dau cu spray.

    Sunt un mare cocalar,
    Put a ketchup si mustar
    Da` cand ma duc la femei,
    Ma dau cu-o tona de spray.

    Am camasa de matase
    Si am numa` 4 clase
    Moartea la colegii mei
    Estes a ma dau cu spray.

    Dimineata cand ma scol ,
    In tricou si-n curu` gol,
    II sun pe prietenii mei
    Si-I intreb daca “vrea” spray.

    Deci daca ma vezi pe strada,
    Sa vii la mine in graba
    Sa-ti dau lanturi si cercei
    Daca-mi daï un tub de spray!!!

  6. @Inzaghi – tare poezia ta. =))

    Daca mai intri pe blog poate iti dau si un tub de spary, cine stie 😉 :))

  7. Poezia ta mi.a amintit de o poezie mai veche de.a mea dar păcat că e foarte scurtă. Oricum dacă vrei să o citești te așteaptă la mine pe blog. 🙂

  8. :))
    Foarte tare!

Lasă un răspuns

