Primeşte-ne pe toţi


Doamne, oare cat ne mai lasi in intuneric ? Cat iti mai lasi asteptata venirea ? Prin cate incercari vrei sa ne mai treci pana la viata vesnica promisa ?

Poate ca stiu, pana vom fi pregatiti. Mda….pana vom fi pregatiti. Dar stau si ma intreb cati sunt pregatiti ? Buna intrebare.

Imi doresc ca intr-o buna zi, fiecare oaie ratacita sa-si gaseasca casa, linistea si pacea mult dorita.

Primeste-ne pe toti Tata, iarta-ne, nu stim ce facem, e timpul ca Tu sa ne redai un semn si de a reaprinde speranta intr-o lume sortita pieirii….

About © Costin Rbsv.

Visez ca şi când aş trăi pentru totdeauna, trăiesc ca şi când aş muri azi. Încerc să înteleg lumea, viaţa aşa cum sunt ele.

Posted on 18/04/2010, in la zi and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. „Imi doresc ca intr-o buna zi, fiecare oaie ratacita sa-si gaseasca casa, linistea si pacea mult dorita.”

    🙂 si eu imi doresc asta 🙂

  2. @th3sha – cred ca multi isi doresc asta, insa sunt putini cei care cred. Ai ascultat melodiile ? Cum ti s-au parut?

  3. Nu sunt genul meu .. dar sunt frumoase 🙂

  4. Off topic : Costinele ce s-a intamplat cu tine ? ;)) nici un articol nou .. nici un comment nou .. nada de nada 😐

  5. @Th3sha` sau cOokie ? – imi pare rau ca nu am mai scris si nici comentat nimic. Nu prea mai am timp. Sper sa revin cat de curand. Oricum, multumesc pentru vizualizari. >:D<

Lasă un răspuns

