Gripa B ameninta Romania!


Nu cu mult tim in urma, am fost si eu racit. La inceput am zis ca este o simpla raceala, simtomele fiind cele normale. Cu trecere timpului, starea mea de sanatate se agrava, iar raceala banala pe care credeam eu ca este, s-a dovedit a fi ceva mai mult. Doua saptamani am zacut la pat, cu niste dureri groaznice ale mijlocului, cefei si de cap. Se pare ca am „achizitionat” noua gripa B, care se trateaza, nefiind una periculoasa. Medicii spun ca nu este periculoasa, dar, in cazuri extreme, poate duce chiar la deces. Cei mai atenti trebuie sa fie cei care sufera de boli cronice ale inimii sau de diabet, pentru ca virusul poate complica afectiunile. Asa ca dragii mei, la primele simtome, va rog sa mergeti la doctorul de familie.

Sanatate maxima si fericire exagerata va doresc 🙂

About © Costin Rbsv.

Visez ca şi când aş trăi pentru totdeauna, trăiesc ca şi când aş muri azi. Încerc să înteleg lumea, viaţa aşa cum sunt ele.

Posted on 16/02/2011, in la zi and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Acum esti bine sanatos??

  2. Multumesc lui D-zeu, sunt bine. Mi-am revenit cu o medicamentatie buna. Multumesc de intrebare.

  3. Ma bucur mult sa aud ca acum sunteti bine.Si eu am patit ceva asemenator.Doamne ajuta ca ne-am intremat.Atentie insa, cu virusul acesta nu e de gluma.

  4. @Ines – Spre norocul meu, eu nu m-am internat. Sun o firea mai incapatanata. Dar daca mai dura mult, o faceam cu siguranta. Ma bucur sa aud ca ai scapat si tu si ca esti bine. Ai grija de tine!

Lasă un răspuns

