Afla ce sa faci sa ti se vada avatarele din lista de messenger!


De ceva vreme, multora dintre voi nu va mai apar avatarele prietenilor si nu numai, in lista de messenger. Multi au cautat pe net, au intrebat pe unul altul si nici o rezolvare.  Ei bine se pare ca nu sunt de vina calculatoarele noastre, ori sistemele de operare, ci chiar cei de la Yahoo. Ne obliga intr-un mod indirect sa instalam versiunea 11 de messenger, si aceasta versiune fiind beta,  nici macar full. Versiunea 11 consuma foarte multe resurse si ingreuneaza funcionalitatea programului , cat si a pc-ului. Cei cu sisteme mai slabe stiu despre ce vorbesc. Asa ca cei care doresc sa le apara avatarul celorlati din lista, sunt nevoiti cel putin momentan, pana se va gasi o alta solutie, sa instaleze versiunea 11 beta de yahoo messenger.

Dupa prima instalare, e posibil sa nu va apara toate avatarele celor care sunt online. Iesiti si intrati din nou si problema se rezolva in totalitate.

Click Aici si descara Messenger 11Beta.

Know what you are doing to see avatars in messenger list!

For a while, many of you will no longer friends and not only the avatars appear in the messenger list. Many have searched the net,they asked one another, nor a solution. Well it seems that they do not blame our computers or operating systems, but even thosefrom Yahoo. We indirectly require a messenger to install version11, and this version is beta, not even full. Version 11 consumesmany resources and slows the program’s functionality, and your PC. Those with weaker systems know what I mean. So those whowish to protect your avatar from the list of others are forced at leasttemporarily, until you find another solution, install yahoo messengerbeta version 11.
About © Costin Rbsv.

Visez ca şi când aş trăi pentru totdeauna, trăiesc ca şi când aş muri azi. Încerc să înteleg lumea, viaţa aşa cum sunt ele.

Posted on 19/02/2011, in hi-tec and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 22 comentarii.

  1. Am intuit ca asta este si mi se pare o prostie …
    Eu am sa raman in continuare la 10 chiar de nu mi se vede, nu am sa vad nici in avatar. 🙂

  2. Salutare…eu am instalat messenger 9(am avut inainte mess-ul 8)…indiferent ca ies si reintru, o parte a avatarelor nu le pot vedea nicicum…se pare ca cei de la yahoo sunt niste nesuferiti, pt ca oricum folosim un program creat de ei, ce mai conteaza ce versiune???

  3. @ ylye – Fiind cel mai mare client de mesagerie instanta, se pare ca nu avem ce sa facem. Daca ar avea un competitor, sunt convins ca multi ar renunta la messenger. Poate Skype sa fie unul, insa multi s-au obisnuit cu Yahoo Messenger si imi vine greu sa cred ca se va renunta la el in pofida Skype. Asa ca, ne conformam si acceptam „schimbarile” celor de la Yahoo, fie ca ne place sau nu.

  4. Din pacate memoria Ram nu-mi permite YM 11 beta, sau imi permite dar pc-ul meu se va misca in slow motion, ceea ce ar fi neplacut. Poate pe viitor cand voi reusi sa mai adaug o placa.
    Oricum, in urma acestui articol m-am mai linistit un pic, deci avatarele care nu se vad n-au nicio treaba cu performantele pc-ului sau cu net-ul meu. E bine 😀

  5. @ Ioana Radu – Ma bucur ca am putut sa-ti fiu de folos. Nu stiu cat ai memorie RAM, dar odata ce ai adus in discutie asta, sti tu ce sti. Daca vrei sa incerci totusi YM 11 Beta, te pot ajuta cu un program software, ce va scoate reclama din josul listei de mess` si alte cateva functii inutile. Asta va duce la solicitarea de mai putin RAM. Am facut lucrul acesta pe un pc si a mers. Sunt convins ca va merge si la tine. Daca doresti sa incerci, astept sa-mi spui.

  6. Am doar 1GB Ram… si OS-ul imi mananca destul de mult.

  7. @ Ioana Radu – Da, in cazul acesta iti recomand versiune 8 de YM sau cel mult 9. Nu cred ca ai windows 7 instalat deoarece acesta cere peste 1GB de RAM. Xp-ul e cel mai bun fara SP3, si fara Auto Update-uri.

  8. @ Ioana Radu – Daca si procesorul este sub 1000+ Ghz, si placa video are mai putin de 512 MB, atunci iti recomand sa renunti la windows 7 daca vrei ca pc-ul tau sa se miste acceptabil. E o parere sau un sfat.

  9. Mai bine imi iau o placa de 2GB Ram decat sa renunt la W.7
    :d

  10. @ Ioana Radu – Sincer, nici eu nu as renunta la windows 7.

  11. Costin…stiu ca asa este, numai ca gandestete ca mai sunt inca utilizatori care mai folosesc un pc mai vechi si care nu-si permit sa foloseasca mess-ul 11 din cauza consumului relativ mare de resurse…aceia ce vor face, o sa-i oblige yahoo, tot indirect, sa-si achizitioneze pc-uri noi???

  12. Ah, era sa uit…n-o sa renunt nicicum la mess 8 iar daca o sa ma razgandesc, o sa folosesc pidgin, trilian astra sau alte softuri de mesagerie instant care suporta contul de yahoo…bafta!

  13. @ ylye – Din pacate da, indirect vom fi obligati sa tinem pasul cu tehnologia. Uite cei de la windows, au scos win7. Comercializare de windows Xp a fost scoasa. Asa ca direct sau nu, suntem obligati sa tinem pasul cu ce este nou. Altfel ne trezim ca pc-ul nostru nu va mai putea „duce” aplicatii noi aparute. Cele pe 64 de Bit vin cu putere, placi grafice cu cerinte 3D si multe altele.

  14. Costin* eu am un pc cu 512 mb ram sub 1 gb memorie (este antic nu cred ca mai gasesti numai la fiare vechi) si imi merrge YM 11 beta doar ca numi apar avatarele noi dela persoanele din lista…. ce e de facut? (e prea vechi pc)? sau what????

  15. @Daniel – La sistemul tau, iti recomand cel mult yahoo messenger 9. Dar daca vrei neaparat sa iti instalezi YM 11, instaleaza versiunea finala nu pe cea beta. O poti descarca de aici http://messenger.yahoo.com/download/ . Sincer versiunea 8 e cea mai indicata. Ti-o recomand. Cu cat bagi o versiune mai noua decat 8, asta necesita memorie RAM plus altele.

  16. Hmmm Am sa incerc sa`mi instalez mesenger 9 deoarece eu am messenger 11 final….. Multumesc Pentru Sfat ~!

  17. Problema asta o am si eu de vreo 2 luni, si azi am formatat, si am intrat pe messenger fara sa instalez vreun driver sau program, si tot instaland cate unul pe rand si intrand pe mess, am dat de capat, ca pe tot google-ul am cautat si nimic sa ma ajute. Problema este driverul de la placa video, instaleaza cel mai nou driver si gata (eu am o placa 9500gt gforce) stiu ca am raspuns prea tarziu dar poate mai are cineva problema asta si da de raspunsul meu.

  18. Eu am yahoo messenger 11.05 si tot nu-mi apar avatarele. Ce e de facut?

  19. @Cosmina – Dezvolta un pic mai mult problema ta. Adica, spune-mi ce configuratie ai, de cand ai aceasta problema. Cauzele pot fi mai multe. Dar ar trebuii sa mearga. Incearca o reinstalare de yahoo messenger, apoi intra si iesi de doua ori si logic trebuie sa vada avatarele asta in cazul in care nu exista o alta problema care sa impiedice asta.

Lasă un răspuns

