Hegemonia Facebook!


A inceput hegemonia Facebook. Milioane de utilizatori activi, diverse gageturi ce incurajeaza accesul catre retelele sociale actuale, si „sevrajul” oricarui copil, adolescent sau om matur este tot mai mare. 

Toata nebunia si amploarea luata, pare a nu fi suficient. O companie daneza de securitate digitala, Gemalto, a anuntat Facebook for SIM, o solutie prin care reteaua sociala va fi integrata in cardurile GSM SIM standard. Acest serviciul nu necesita conexiune la Internet, update-urile de status sau notificarile din partea prietenilor urmand sa fie transmise prin sms . Asa ca dragi mei impatimiti de acest fenomen, puteti da „Like” si de pe un telefon fara ca acesta sa fi un smartphone sau sa fiti conectati la internet.

Mi-am facut si eu cont, din curiozitate. Nu m-a surprins cu nimic, asa ca l-am sters.

Vad ca cei de la Gemalto vor sa ajute raspandirea Facebook mai ceva decat Biblia.

Jenant, parerea mea.

Esti de alta parere?

About © Costin Rbsv.

Visez ca şi când aş trăi pentru totdeauna, trăiesc ca şi când aş muri azi. Încerc să înteleg lumea, viaţa aşa cum sunt ele.

Posted on 22/02/2011, in fi pe faza and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 16 comentarii.

  1. Bagabontul

    Eu am cont decat pentru blog.E o prostie si cred ca in cativa ani va disparea.

  2. @ Bagabontul – Slabe sanse sa cred ca va disparea. Este un boom mondial,chiar pe tot globul. Facebook, Twitter, My space etc, au luat o foarte mare amploare.

  3. Din ce stiu Facebook este pe locul 3 in lume in acest moment.E greu sa dispara prea curand.

  4. De dispărut, nu dispare. Eu am cont dar nu sutn gen ”obsedat„, ca și alții. Adică pentru mine Facebook este un site de socializare, deșii cred și eu că se răspândește muult prea repede. Până la urmă cred că o să fie obligatoriu să ai cont. Ni’l bagă pe gât…

  5. @ Pop Raul – Asta ar fi culmea, sa ne oblige sa avem cont pe Facebook. E buna gluma ta :))

    • (: acuma gluma îi glumă, dar totuși, dacă s-a ajuns să se implementeze „facebookul” în cartela SIM, cine știe unde se ajunge

  6. filipciolcan

    Exista o vorba la mine la scoala: „Nu ai cont pe Facebook?! Nu existi, ba baiatule…”
    Unii dintre colegii mei nu se pot abtine sa nu pipaie putin touch-urile in timpul orelor: mai dau un comment, mai fac ei cate ceva pe Facebook.
    Fenomenul asta a luat amploare prea rapid, cel putin la noi, in Romania. Nu este ok ce se intampla…

    • la mine în clasă nu e așa mare bătaie de cap să intre pe facebook, da cine știe, când o să fie înlocuite telefoanele mobile cu iPad’uri, o să ne facem temele pe Facebook :)) Click pe „Add A Note” și scriem „Tema numărul 1 la Română”…În fine…Să sperăm că nu o să fie așa, și încă lucru, (ce sper eu) să nu devină ca și hi5. Ar fi păcat…

  7. Știi ce îmi place mie la Facebook? Că acolo nu există profesor-elev, stăpân-sclav. Suntem prieteni. Am destui profi în lista și ce-i drept, Facebuc m-a ajutat să-i văd și în viața de dincolo de catedră. Facebook e ca un cuțit. Poți tăia pâine sau poți ucide. Oricum cred că e o frenezie, o mare frenezie. Mult zgomot pentru prea puțin, ca să nu zic nimic…

  8. Ce sa mai, acest Facebook este un fenomen si parerea mea, e ca are un efect de turma. Daca unul povesteste celuilalt de cate gaini are la farmvile, ori cate lik-uri a primit, imediat si alti 3-4 care aud, si cum ajung acasa, automat isi fac si ei cont. E o intreaga nebunie si nu mi se pare ceva constructiv.

  9. Eu unul mi-am făcut contul când încă nu era așa de răspândit. Acum nu simt fenomenul, dar e drept că în chat-ul de la FB am seara peste 100 de prieteni…

  10. @ Alex – E nebunie pe intreg mapamondul. Sunt zeci de milioane de utilizatori. ZECI DE MILIOANE. Acum simti fenomenul? :))

  11. Am urat Facebook-ul o buna perioada de timp. Mi-am creat contul la indemnul constant al unor prieteni si mi-a luat cateva saptamani sa ma „leg” de el, de cont. Apoi am inceput sa caut beneficiile (puteam sa vorbesc cu rude pe care le vad o data pe an sau chiar mai rar, puteam sa schimb 2-3 cuvinte pe chat fara sa intru pe vechiul mess… nu sunt o impatimita a mess-ului, admit, intru o data la cateva saptamani; pe langa astea, Facebook imi punea la dispozitie o varianta foarte simplificata de a-mi face publicitate blogului). In prezent Facebook e pe locul 2 ca sursa de trafic pentru blogul pe care il detin, ceea ce e destul de bine.

  12. @ Ioana Radu – Facebookul are si parti bune, si mai putin bune. Daca intrebi un tanar in ziua de azi care sunt cele 10 porunci, fac pariu ca nu le stie. Dar daca il intrebi ceva legat de Facebook iti spune tot. Partile mai putin bune sunt mai multe decat cele pozitive. Sa fim sinceri, crezi ca intereseaza pe cineva ce poza noua am mai pus? Sau ce smecher sunt eu ca am 1000 de like-uri? Crezi ca intereseaza pe cineva cat de mare am ferma la farmvile? Crezi ca intereseaza pe cineva ca am pus eu o poza cu Angelina Jolie?

    Sincer cred ca nu.

  13. Pe vremea cand jucam Farmville eram ofticata pe toti care aveau punctaj mai mare decat mine :))
    Deci, da, mai sunt si maniaci pe care ii intereseaza chestii de genul.
    Cat despre poze, like-uri ‘n stuff… pentru asta sunt stalkerii. Ei traiesc pentru asa ceva.

  1. Pingback: Leapsa- 7 nestiute « Diverse diversificate

Lasă un răspuns

