Upload si play unui fisier audio in WordPress.com


Am facut acest articol, la cererea unui blogger, care dorea sa incarce melodi intr-un post pe wordpress.com. Daca te numeri si tu printre cei ce doresc sa faca asta, urmeaza pasii de mai jos.

La incarcare,  sunt permise tipurile de fişiere: jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, ppt, odt, pptx, docx, pps, ppsx, xls, xlsx. dar nu si audio.  Dar, daca redenumesti un fisier din .mp3 in .pdf  de ex. , il poti  uploada pe wordpress.com, si apoi scri:

Ca sa  redenumesti extensiile fisierelor in Windows:

Pentru Windows Xp:

MY COMPUTER-TOOL-FOLDER OBTIONS

Pentru o mai buna vizualizare a pozei, click pe ea.

WIEW-SCROLL MAI JOS SI DEBIFEZA „HIDE EXTENSION FOR KNOWN TYPES”


Acum mergi la melodie si punei extensa .pdf. Apoi incarc-o ca pe un document. De mai jos, copiaza adresa URL,

Si lipeste-o ca in ex:

Pentru Windows 7:

MY COMPUTER-ORGANIZE-FOLDER AND SERCH OBTIONS

WIEW-SCROOL MAI JOS-„HIDE EXTENSIONFOR KNOWN FILE TYPES”

La fel ca si la Xp, copiaza adresa URL ca in ex:


 

Eu am reusit. Exemplul de mai jos va confirma asta. Tu, cum te descurci?

AlexUnder Base Feat. Lys – Call Again

https://rebusulvietii.files.wordpress.com/2011/02/alexunder-base-feat-lys-call-again1.pdf

About © Costin Rbsv.

Visez ca şi când aş trăi pentru totdeauna, trăiesc ca şi când aş muri azi. Încerc să înteleg lumea, viaţa aşa cum sunt ele.

Posted on 28/02/2011, in fi pe faza and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. E bine de stiut 😳

  2. haha. merge merge 😀

  3. Merge, dar cam… ilegal. Ca WordPress.com are audio doar in versiunea Pro (Upgrade), ceea ce inseamna ca daca se prind de figura, risti sa iti blocheze contul. Pana atunci e de preferat http://www.soundcloud.com, chiar daca e restrictionat la 2 ore.

    • @ Ionel-Catalin Diaconu – Nu stiu cat de ilegal este, sincer. Odata ce ei imi permit sa incarc fisiere de diferite formate nu vad de ce ar fi ceva nepotrivit. Am blogul de doi ani si am mai incarcat melodi sub aceasta forma, si deocamdata nu mi-au blocat contul. Sper sa nu-l blocheze nici deacum incolo. Ma bucur ca te-am putut ajuta.

Lasă un răspuns

