„Amintiri din copilarie!”


Ne aducem aminte cu drag de vremea cand eram copii. De vremea cand am legat primele prietenii, nazbatiile facute si multe alte lucruri ce ne-au marcat copilaria.  Primul sarut, prima dragoste, toate la un loc au ramas acolo in cutiuta amintirilor noastre. Dar de vremea cand aveam 2-3 anisori, nu cred ca cineva, mai stie ce facea in acea perioada. Probabil din spusele celor dragi, mama, tata, un frate sau sora mai mare, unchi, matusi etc. Haideti sa va zic o intamplare de la un Craciun din acea perioada.

Aveam 3-4 anisori, surorile mele mai mari impodobeau bradul de Craciun. Au pus beteala, si mai toate brizbrizurile, iar cand sa ajunga la globulete, ia-le de unde nu-s. Subsemnatul Costin, era sub pat, spargea la globuri. Una dintre surori m-a auzit, a  venit la pat, m-a vazut, si a inceput sa rada si sa se bucure in acelas timp de fericirea mea de moment binenteles . Dadeam cu globuletele de pamant si ziceam, hopaaaa. :)) Si uite asa, la acel Craciun bradul nostru a fost mai sarac cu un accesoriu ;)).

Tu ce faceai cand erai micut? Spune o intamplare.

About © Costin Rbsv.

Visez ca şi când aş trăi pentru totdeauna, trăiesc ca şi când aş muri azi. Încerc să înteleg lumea, viaţa aşa cum sunt ele.

Posted on 02/03/2011, in amuzant and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Tare copilasul 😉

  2. Aveam 2-3 anisori si ai mei adusesera de la tara oua sa pregateasca preparate pentru Paste. N-aveau decat vreo 300 de oua frumos aranjate in cartoane. Vazusem cum bunica de la tara spargea oua sa le puna in cozonac.
    Ai mei trebaluiau prin curte bucurosi ca ma joc linistita prin bucatarie. Mai auzeau din cand in cand ca spuneam : „A facut poc!” si radeam in hohote , dar nu si-au imaginat ce vor gasi in bucatarie.
    Imi asezasem un castron pe podea , spargeam cate un ou, ziceam replica de mai sus, il puneam in castron… Am „operat”asa numai vreo 50 de oua.
    Nu m-au certat pentru ca nu puteau sa se opreasca din ras. 🙂

  3. @ Oanaclara – Ceva asemanator am facut si eu cu globuletele, doar ca nu cred sa fi spart 50. O sa intreb sora cate erau 😀 Oricum, aminitiri frumoase. Cred ca ai indemanare in a sparge oua, si a face cozonaci buni. Practica am vazut unde ai facut-o :))

  4. Mie mi-a zis mama c-atunci cand eram pitic si mergeam de-a busilea aveam dragutul obicei de-a ma baga in fiecare dulap si dulapior si cand ma dadeam jos imprastiam tot ce gaseam in dulap prin casa. 😀 Imi placea sa-i dau mamei de lucru se pare.

Lasă un răspuns

