Je t`aime!


Nu ştiu ce gen de muzică vă place, însă vă rog să ascultaţi această SUPERBĂ melodie a Larei Fabian. Acesta e una din multele piese excepţionale din repertoriul ei.

Ascult-o şi zi-mi ce părere ai. Oricât de insesnsibil ai fi, nu are cum să nu te mişte melodia asta.


About © Costin Rbsv.

Visez ca şi când aş trăi pentru totdeauna, trăiesc ca şi când aş muri azi. Încerc să înteleg lumea, viaţa aşa cum sunt ele.

Posted on 12/03/2011, in uimitor and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 11 comentarii.

  1. minunată! foarte frumoasă! mie mi-a plăcut! acuma am două melodii în franceză ca îmi plac 😀

  2. @ Pop Rual – Ma bucur. Care e cea de-a doua melodie care iti place?

  3. Je ne sais pas de Joyce Jonathan

  4. @ Pop Raul – Frumoasa piesa, mi-a placut si videoclipul.

  5. adevarul e ca e minunata :)..te misca ..sincer..

  6. @Roxy`s blog – Eu de cate ori ascult piesa si aud acel public, mi se face pielea de gaina.

  7. E extraordinar de frumoasa! 🙂

    Uite inca una la fel de frumoasa:

  8. @ oanaclara – Da, si asta e foarte frumoasa.

  9. Cu celalalt site ce s-a intamplat ?

  10. @ cOoki – In primul rand ma bucur sa vad ca ma mai „vizitezi”. Referitor la celalat site, l-am inchis. O problema cu gazduirea etc.

  11. majoritatea pieselor Larei Fabian sunt superbe…si mai sunt o gramada de piese frumoase in franceza..

Lasă un răspuns

