@yahoo.ro, devenit realitate!


De mult asteptata de catre foarte multi romani, versiunea „nume@yahoo.ro”, a devenit realitate.  Cei de la rotld.ro, spun ca domeniile yahoo.ro, au fost cumparate de catre  Yahoo dinainte de 2001.  Despre lansarea yahoo.ro se vorbea inca din anul 2008, dar cauze obiective au facut amanarea proiectului. Un lucru bun pentru foarte multi utilizatori din Romania, mai ales pentru cei care nu se descurca forte bine in engleza.  Serviciile Yahoo Mail si Yahoo Messenger, sunt folosite de peste 7 milioane de utilizatori. Fapt nedeterminant pentru cei de la Yahoo de a face o versiune de YM in limba romana. Cel putin, nu deocamdata. Imbucurator este ca va puteti face un ID de mess` cu extensia @yahoo.ro, insa doar pagina de  e-mail este in limba romana, nu si messengerul.

Pentru o mai buna vizualizare a pozei, click pe ea.

CLICK AICI, si fa-ti un cont de Yahoo Messenger nou, cu extensia @yahoo.ro

About © Costin Rbsv.

Visez ca şi când aş trăi pentru totdeauna, trăiesc ca şi când aş muri azi. Încerc să înteleg lumea, viaţa aşa cum sunt ele.

Posted on 14/03/2011, in it&c and tagged , , . Bookmark the permalink. 15 comentarii.

  1. Da eu nu inteleg cum merge yahoo.ro
    am facut cont de mail nume@yahoo.ro si nu pot intra in adresa de mail asta(am pus mail care il am de pe yahoo.com la mail asociat) asta sa fie problema?

    • @ mircea – Nu asta e problema. Daca ti-ai facut cont aici,
      https://edit.europe.yahoo.com/registration?.intl=ro&.pd=ym_ver%253D0%2526c%253D%2526ivt%253D%2526sg%253D&new=1&.done=http%3A//mail.yahoo.com&.src=ym&.v=0&.u=f2eagdt6p1ekc&partner=&.partner=&pkg=&stepid=&.p=&promo=&.last=

      Si ai urmat pasii corect, nu are cum sa nu mearga. Daca mai intampini probleme, spune-mi.

  2. Poate ma poti ajuta sa inteleg. Mi-am facut un cont de mail tastand @yahoo.com si a fost verificat, apoi am primit OK. Cand trebuia sa primesc mailuri mi-am dat seama ca nu veneau. Si mi-am verificat adresa trimitand mail catrea alta. Terminatia expeditorului era @yahoo.ro. Ciudat , desi nu eu am cerut asa. Cand ma loghez nu ma lasa daca tastez @yahoo.ro ci doar cu @yahoo.com. Deci eu nu mai inteleg. Poti sa ma ajuti?

  3. @ Rapsodia – Logic nu ar avea cum sa se intample asta. Dar daca zici ca ti s-a intamplat, te cred pe cuvant. Cred ca ti-ai facut contul si nu ai vazut ca extensia era @yahoo.ro.

    Te sfatuiesc sa mai incerci o data sa-ti faci cont la adresa asta https://edit.yahoo.com/registration?.intl=us&new=1&.done=http%3A//messenger.yahoo.com&.src=maxw

    Am verificat personal sa vad cauza si raspunsul este cel de sus. Ai grija la extensii.

  4. aligator10

    Buna..am si eu o intrebare..mi’am facut un id si nu am observat k extensia era @yahoo.ro…se poate schimbat extensia in @yahoo.com?…nu primesc niciun email de la cunoscuti..sau chiar emailul de confirmare pe facebook…si banuiesc ca asta o fi cauza..datorita extensiei..multumesc!

  5. @aligator 10 – Extensia nu se poate schimba. Poti incerca sa-ti faci un nou id cu extensia @yahoo.com, cu exceptia ca numele ales de tine sa fie valabil, nefolosit de altcineva. Cat despre problemea cu primirea de email-uri, nu cred ca e posibil asa ceva. Eu am cont cu @yahoo.ro si merge perfect. Specifica celui ce-ti trimite email sa nu uite sa scrie exemplu@yahoo.ro.

    Daca mai ai probleme, nu ezita sa-mi spui.

  6. eu am adresa de mail moruzandaniel@yahoo.ro dar mam inregistrat pe niste site-uri cu terminatia @yahoo.com problema e ca mau pus sa verific adresa de email trimitandumi un link iar eu nu am cum sal primesc ,am incercat cu o noua adresa de email identica dar cu cealalta terminatie dar nu am fost lasat sa o deschid mai pot face ceva?cu stima dani

  7. @dan – Pe acele site-uri pe care te-ai inregistrat, ai pus si niste date personale. Ei bine de asta nu merge extensia @yahoo.ro la o reincercare pentru ca datele tale, coincid cu adresa moruzandaniel@yahoo.com. Schimba-le, si ai sa vezi ca va functiona. Pune alta data de nastere, alt nikname etc. Sper ca m-ai inteles.

  8. sal am si io o problema… la inceput am anut id-ul cu terminatia .com iar acum am terminatia .ca cum rezolv sa trec inapoi la .com ……ca am foarte multe conturi pe id cu terminatia .com si nu mai primesc emai-luri
    va rog ajutatima

  9. @Ionut – nu stiu cum ai reusit sa-ti schimbi terminatia din .com in .ca. Doar daca ai cont cu acelasi user pe amble. Intra pe contul de .com, la recuperare date de acces si doar asa vei reusi sa reintri in cont si mai exact la contacte.

  10. asa este problema inca nu are raspuns.
    terminatia s-a schimbat perfect aiurea si tine de grija yahoo pentru
    utilizatori. am cont de 10 ani si s-a schimbat recent din .com la .in apoi am auzit si vazut .ro ca sa mai aud si .ca posibil si altele.
    oare sa fie un atac asupra yahoo si nu fac public! sau voit.

  11. Salut ! Am si eu o mica problema in ceea ce priveste adresa personala de e-mail si anume faptul ca adresa mea a fost creata sub forma: filliera4@yahoo.ca (adica domeniul Canadei) in urma cu multi ani dar eu mereu am intrat in contul meu cu extensia @yahoo.com, functionand fara nicio problema, doar ca unele mesaje nu ajungeau si nici acum nu ajung. As dori sa stiu cum pot schimba acest .ca in .com pentru ca am facut anumite conturi pe unele site-uri pentru diverse si nu am primit e-mailurile lor de confirmare a conturilor mele. Adica nu pot intra in conturile create pana nu confirm adresa de e-mail de pe link-ul trimis de ei pe adresa mea, ceea ce bineinteles ca nu pot din moment ce mie nu-mi apare niciun mesaj in casuta postala.. Multumesc.

Lasă un răspuns

