Răspunde sincer


Când că nu poţi fi cu cel pe care îl iubeşti, vei sta cu cel care te iubeşte?


About © Costin Rbsv.

Visez ca şi când aş trăi pentru totdeauna, trăiesc ca şi când aş muri azi. Încerc să înteleg lumea, viaţa aşa cum sunt ele.

Posted on 21/03/2011, in viata and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 13 comentarii.

  1. Prefer sa fiu iubit decat sa iubesc.E mai rentabil.:D

  2. @ Bily – De ce nu?!!

  3. Bagabontul

    pentru ca si in cazul persoanei de o iubesti se regaseste acceasi problema.se creeaza ca un lant de respingeri care la un moment dat se va rupe.

  4. Dar raspunsul tau care e?

  5. @ cOokie – Eu am intrebat, asa ca imi rezerv dreptul de a nu raspunde. Cel putin nu deocamdata. 🙂

  6. Eu nu cred că aș putea…..Nici nu pot fi categorică , pentru că nu știu cum e…

  7. Singura sau cu cel care ma iubeste e tot aia! 🙂

  8. Habar n-am. Ma mai gandesc si iti spun.
    Daca esti iubit ti se creaza o anumita stare de confort, dar daca nu simti nimic pentru persoana respectiva…cred ca situatia devine apasatoare. Ori invat sa il iunesc , ori nu, n-as sta cu un astfel de om desi bietul de el n-are nicio vina.

  9. Da, si sunt sigura de asta,as fi si iubita si nici nu as suferi pentru vreo prostie pe care ar face-o ca de baietii…ba un meci ba o bere…ba dupa sex le e somn…si noua nu ne convine orice:D

  10. Niciodata! Ce rost are sa pierd si timpul meu si pe al lui, sa ii dau impresia gresita ca e ceva reciproc si sa fim niste nefericiti incalciti in circumstante, amandoi!?

  11. ana-marya95

    As sta oricand cu cineva care ma iubeste pentru ca am convingerea ca iubirea vine pe parcurs, iar daca eu ajung la concluzia ca cineva tine la mine,as avea grija sa nu-i para rau pentru asta. M-as implica mai de graba intr-o relatie cu cineva care ma iubeste dacat cu cineva pe care il iubesc, pentru ca in cea de a doua ar trebui sa depun eforturi numai eu si sentimente de asemenea, asa ca e mai bine sa se implice el si eu doar sa il ajut:)

  1. Pingback: Reply to ”Răspunde sincer” «

Lasă un răspuns

