Dor de…


În sfârşit soare. Cum bine se vede, a venit primavara. Un anotimp destul de aşteptat de mulţi după geroasa iarnă. Parcă odată cu venirea ei, totul renaşte. La fiecare început de sezon, devin nostalgic. Nu ştiu de ce, nu întreba. Pur şi simplu….. Ies să mă plimb. Mă duc în parc unde mă relaxez. Mă aşez pe o bancă şi privesc în jur. Taţi, mămici, bunici, unchi, mătuşi care mai de care cu căţelul cu purcelul, ies să se alinte sub razele mult aşteptatului soare. Sunt încruntaţi, trişti, posaci. Probabil e de vină viaţa asta care nu mai de loc aşa cum era de ex. când eram copil. Da, ştiu, vei spune alte timpuri…..

Dar totuşi, un zâmbet nu ar strica. Probabil firea mea veseleă nu acceptă ca cel de lângă mine să nu zâmbească. Ma ridic şi plec, fac câţiva paşi şi dau peste un grup de copii ce se joacă cu o minge. Îi privesc şi brusc îmi vin în minte amintiri de când eram şi eu de vârsta lor şi ce frumos era atunci.  Într-o altă parte, alţii ce se joacă in nisip. Sincer, îmi e dor de zilele în care nu avem nici o grijă, de gândirea mea inocentă şi timpul în care visam să fiu super-man. Îmi e dor de plăcinta cu brânză a mamei ce mă trezea în fiecare sâmbătă dimineaţa cu mirosul ei mirobolant. Îmi e dor de zilele în care făceam cascadorii cu bicicleta împreuna cu gaşca mea pentru a impresiona fetele de la bloc. Îmi e tare dor să mai trăiesc serile de primavară jucând flori fete sau băieţi, când plănuiam împreună cu fata ce-mi plăcea, numărul şi domeniul din care să ne alegem în cazul în care nu mai picam împreună la pus de număr. De dimineţile ce ne prindeau cântând adunaţi lângă un foc de tabără.

Oricât aş încerca, nu reuşesc să mai trăiesc acele clipe. Nici o dată nu va mai fi la fel…

Am dreptate?

About © Costin Rbsv.

Visez ca şi când aş trăi pentru totdeauna, trăiesc ca şi când aş muri azi. Încerc să înteleg lumea, viaţa aşa cum sunt ele.

Posted on 25/03/2011, in viata and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. „Îmi e tare dor să mai trăiesc serile de primavară jucând flori fete sau băieţi, când plănuiam împreună cu fata ce-mi plăcea, numărul şi domeniul din care să ne alegem în cazul în care nu mai picam împreună la pus de număr. „…Si mie imi este dor de clipele acelea minunate,ti-am mai spus ,as vrea sa pot da timpul inapoi doar pentru cateva momente:( frumoase ale copilariei noastre petrecute atat de frumos impreuna…:* Te ador!!!

Lasă un răspuns

