„Amintiri din copilarie 2”


Vă spuneam într-un aricol de vremea copilăriei si de năzdrăvăniile de atunci. Amintiri plăcute şi care nu se vor uita nici o dată. Citeam pe blogul lui Mister Razvan, un articol despre obiceiurile fiecăruia sub duş ori în cadă. Asta mi-a adus aminte de o întamplare din copilărie la o baie cu muuult spumant.

Era într-o după-amiază. M-am întors de la scoală şi bucuros că sunt singur, am zis să-mi fac un pic de cap. Dau drumul la apă în cadă, pun spumantul şi ma duc să mănâc ceva între timp. Zis şi făcut. Termin de mâncat şi dau să pun o muzică. Caut în playlistul meu ceva şi găsesc Luciano Pavarotti  – Figaro. Perfectă piesă, antrenantă şi numai bună pentru ami mai încălzii corzile vocale. Pun piesa pe repeat, volumul undeva peste cel normal şi mă bag în cadă.

Era aşa de bine… îmi mai trebuia un pahar cu şampanie, vreo două fete langă…ştiu, vise tată vise. În timp ce cântam acolo Figaro Figaro la la la….buf se deschide uşa de la baie şi cine credeţi că era? Mama, cu o privire…sigur nu aţi fi vrut s-o vedeţi. Şi începe să ţipe la mine. Băi tu nu auzi telefonul zice ea. Dar cum să-l auzi când ai muzica la maxim. Mă urecheză un pic şi la propriu şi la figurat şi iese. După 30 de secunde intră şi-mi spune:

Domnule tenor, vă rog să opriţi muzica (ironică duduia). Ies repede, opresc muzica şi totul revine la normal. Deşteptul de mine, trebuia s-o astept în faţa blocului ca să o ajut cu bagajele. Şi chiar m-a şi atenţionat. Dar eu……visam probabil la şampania şi fetele de care vă spuneam mai sus.

Am trecut cu bine şi peste asta. Tu ce amintire hazlie ai cu mama ta?

About © Costin Rbsv.

Visez ca şi când aş trăi pentru totdeauna, trăiesc ca şi când aş muri azi. Încerc să înteleg lumea, viaţa aşa cum sunt ele.

Posted on 27/03/2011, in viata and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 16 comentarii.

  1. 😆
    Noi până venea mama acasă aveam alte obiceiuri, umpleam cada cu apă și ne băgam capetele să vedem care își ține respirația mai mult. Îți dai seama câtă apă se consuma aiurea…

  2. @ DianaEmma – Acum fiecare isi „facea de cap” cum stia mai bine :))

  3. Apropo de vana doa una in care frecam de zor o fata de masa pe care turnasem ( in incercarea de a deschide) un comport de cirese, preferatul lui mama.
    Eu imi faceam griji ca va urla ca i-am mancat compotul, cand colo mi-a tinut o teorie cat China, despre cum i-am distrus fata de masa, ca nu mai ies petele, ca nu trebuia sa o dau cu detergent etc! :))
    Frumoase sunt boacanele din copilarie cand ti le amintesti dupa 10 ani

  4. hehe..cate amintiri as avea:P.:)

  5. @ Aliceee – Adevarat, sunt foarte frumose si cred ca nu se vor uita nici o data.

    @ Roxy`s blog – Spune una , sunt curios.

  6. Andreea Zaharia

    intr-o vara, impreuna cu sora mea mai mare, neavand ce face ne-am luat un „tzolic”, cum se zice in Moldova si ne-am asezat in fata portii casei bunicilor sa ne jucam „dea frizeria”. Atunci mi-a facut sor’mea o frizura la moda…m-a tuns „house”…frumoasa schimbare de look daca semana macar cu ce voia sa-mi faca…

  7. @ Andreea Zaharia – Se pare ca tunsoarea de care vorbesti, a avut efect ;)) ai un par foarte frumos dupa cate se vede. :-p

  8. Hehe frumoase amintiri. Am si eu o insiruire de amintiri pe blog…cu permisiunea ta voi da link aici 🙂
    Pana atunci una scurta – Eram mic, la tara si eram tare curios cum face gaina oua. Si uite asa m-am pitit in cotetul gainii sa astept…O zi intreaga m-au cautat bunicii disperati, iar cand erau gata sa sun la mama sa ii spuna ca m-au pierdut am iesit si eu invingator cu oul. Treaba e ca nu mai stiu mare lucru ca am adormit acolo 🙂

  9. @ standdowncafe – Cunosc sentimentul. Acela de a te lua somnul in cotetul gainilor. Asta e o alta intamplare din viata mea de aventurier :)) pe care o sa o spun alta data.

  10. Hehe…daca erau multe fete frumoase intelegeam..dar cu gaini 😀
    Sa stii ca eu astept permisiunea pentru link…sau macar sa imi zici nu 🙂
    Nu de alta dar cred ca iti va placea articolul 🙂

  11. PS: @ standdowncafe – am nenumarate intamplari si cu fete 😀 dar nu cred ca le pot spune aici. Poate „iesim” la un pahar de vorba pe mess` si ne destainuim acolo. Bine, ce poate fi spus….. 😉

  12. cea mai tare amintire: vrand sa goneasca o pisica, s-a apropiat de ea cu o cana cu apa. se stie ca pisicile nu sunt deloc bune prietene cu apa. si, cand sa arunce inspre pisica, nu stiu cum i-a alunecat cana din mana si a primit saraca matza si o baie rece, si o cana in cap :)) si acum rad cand imi amintesc intamplarea…

  13. @ Evil – Sunt amintiri ce nu se pot uita si pe care ni le vom aminti mereu cu acelas drag ori de cate ori avem ocazia.

Lasă un răspuns

