Pentru tine ;) :*


„Fiecare cuvant, fiecare aspect diferit al fiintei tale  se graveaza in oglinda sufletului meu, gratie unui varf de diamant si nimic nu ar putea sterge aceasta profunda amprenta. Ti-as putea desena, fara sa fii prezenta, sufletul si chipul ce le am totdeauna in fata ochilor.
Pe masura ce imi infigeam cu incapatanare  visele sub valul de fum, ingrosat de trecerea anilor, vederea mi se tulbura, contururile  iubirii isi pierdeau precizia si un fel de viata impietrita si moarta patrunde in aceste palide umbre ale unei iubiri imposibile.
In cele din urma, am descoperit ca aceste vise aveau o vaga asemanare cu sufletul ce il adoram in adancul inimii mele. Oftam la gandul ca cea pe care urma s-o  iubesc se afla intre umbre, si ca murise cu  sute de ani in urma. Gandul ma chinuia uneori, incat plangeam cu lacrimi fierbinti si ma apuca o manie fara margini impotriva mea pentru ca nu m-am nascut in alte secole, cand mai traia iubirea mea.

De cum te-am cunoscut, ceva s-a curmat in mine, a cazut un val, s-a deschis o usa si m-am simtit inundat launtric de un val de lumina. Am inteles ca in fata mea se afla viata si ca am ajuns, in sfarsit, la rascrucea hotaratoare. Sufletul neclar si estompat ce incercam sa-l deslusesc in umbra s-au luminat subit. Nuantele intunecate care innecau inima au devenit incet, incet mai deschise. Din dimineata in care soarele dragostei a rasarit in viata mea, totul s-a schimbat.
Cand imi pierdusem speranta de a te mai gasi vreodata, imi invinuiam visul ca-i mincinos si-mi certam furios soarta. Imi spuneam ca sunt nebun cautand un asemenea suflet  sau ca natura e stearpa si Creatorul prea putin destoinic spre a realiza visul simplu al inimii mele. Ma asteptam ca, drept pedeapsa ca te-am creat, sa fiu pedepsit pentru speranta mea, o dorinta vesnic neimplinita.

Ai venit tu si a trebuit sa-i reprosez imaginatiei mele lipsa ei de vlaga. Nu am fost pedepsit cu chinul de care ma temeam si anume de a fi vesnic prada unuia si aceluiasi gand pe o stanca sterila. Dar suferinta nu a fost mai prejos. Vazusem ca existi in realitate , ca presentimentele mele nu m-au mintit. Dar mi te-ai infatisat cu sufletul si iubirea ambigua  si teribila asemeni sfinxului. Dar…daca te-ai ascunde din cap pana in picioare sub valul cel mai impenetrabil, ti-as recunoaste sufletul unic. Nimeni nu a fost vreodata atat de mangaiata in vis, in gand, si cu atata infocare, asa cum ai fost tu. Ma pierdeam ore intregi in contemplarea ta, ma lasam patruns de minunata iubire a sufletului tau pe care o raspandeai ca o aureola luminoasa, pluteam pe nemarginitul ocean al dragostei. Ma maniam impotriva mea, imi faceam cele mai mari reprosuri ca ma lasam torturat astfel de o asemenea iubire. Apoi intelegeam ca dragostea mea nu este condamnabila, te pot iubi in voie, fara remuscari, ma pot lasa purtat de iubire , oricat de mare, oricat de neinfricata ar fi pasiunea pe care o incerc, e o pasiune ingaduita si pe care o pot marturisi.

Te rog, draga mea, nu ma uri ca te iubesc oricum, chiar si atunci cand te-ai ascuns sub val. Gandeste-te ca te ador din clipa in care prima raza de gandire a stralucit in mintea mea, ca imi apareai in vis cu o coroana din picaturi de roua.
Lasa-ma sa te iubesc tot restul vietii, sa fiu umbra pasilor tai, sa respir sufletul tau. Nu-mi lua dreptul la iubire, daca ai sufla in flacara pe care ai aprins-o, nu va ramane in adancul fiintei mele decat un pic de praf  mai marunt, impalpabil, presarat pe aripile sufletului meu.”

About © Costin Rbsv.

Visez ca şi când aş trăi pentru totdeauna, trăiesc ca şi când aş muri azi. Încerc să înteleg lumea, viaţa aşa cum sunt ele.

Posted on 20/06/2011, in viata and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

