Rușine vouă…


Astăzi, în orașul meu frumos Pitești, nu mare mi-a fost mirarea să văd pe un panou publicitar o poză cu un slogan. Campanie electorală pentru USL (Crin și Ponta). Nimic de reproșat până aici. Însă modul în care este formulat sloganul, pur și simplu m-a lăsat fără cuvinte și mi-a creat o stare de nervozitate bruscă.

Prostul gust împreună cu MANIPULAREA pe față a populației, este nedescris de josnic și de deplorabil la care au putut ajunge domnii de la USL. Rușine să vă fie că ați ajuns să vă folositi de oameni simpli, neajutorați ca să vă faceți campanie. Faceți ceva pentru țara aceasta ca lumea să voteze ce vreți, nu MANIPULAȚI și profitați de naivitatea bunicilor și părinților noștri.

Rușine domnilor Tudor Pendiuc și Constantin Nicolescu.  V-am votat tot timpul, v-am fost acolo cand ați cerut ajutor. Nu mă asteptam ca domniile voastre să coboare atât de jos ștafeta.

Nu a furat nimeni domnilor. Dacă atâta politică știți, încât acțiunile de criză le comparați cu furtul, scuzați-mă. Asta denotă lipsă crasă de gândire pentru țara aceasta și pentru cetațenii ei. Se vede ce bine vă pricepeți să conduceți încât mai avem puțin și ajungem mai rău ca Grecia. O văd și românii cât și toată Europa.

Vă las să priviți și să vă minunați și voi!

Manipularea populației de către USL. Foto: http://www.rebusulvietii.wordpress.com

About © Costin Rbsv.

Visez ca şi când aş trăi pentru totdeauna, trăiesc ca şi când aş muri azi. Încerc să înteleg lumea, viaţa aşa cum sunt ele.

Posted on 17/07/2012, in viata and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

